Aktualne informacije
Vabimo vas, da brezplačno uporabljate nekatere naše storitve, preberete uporabne nasvete in hitro pridobite vse informacije o zavarovanjih in naših poslovalnicah.

Obvestila
Sprememba mesečne premije dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja
Stroški zdravstvenih storitev so se zaradi povečanega obsega in tudi višjih cen v zadnjem času močno povišali.
To pomeni pomembno povečanje obveznosti zavarovalnice, zato Vzajemna s 1. julijem 2023 spreminja mesečno premijo dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja. Ta bo po novem znašala 44,78 EUR.
Toda zaradi uveljavitve Uredbe o določitvi najvišje cene premije dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja (Ur. l. RS, št. 44/2023), s katero je vlada določila najvišjo dovoljeno ceno premije, bo Vzajemna v času veljavnosti uredbe zavarovancem premijo zaračunala v znesku, kot ga določa uredba, torej 35,67 EUR.
S 1. julijem 2023 prenehajo veljati vsi popusti, ki jih Vzajemna nudi ob sklenitvi dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja. Premija brez popusta bo obračunana od meseca junija, saj se nanaša na zavarovalno obdobje po 1. juliju 2023.
Zavarovalec lahko v primeru nestrinjanja s povišano premijo v roku 30 dni od dneva povišanja zavarovalno pogodbo odpove s trimesečnim odpovednim rokom.
Več informacij o spremembi mesečne premije najdete v pogostih vprašanjih, do katerih lahko dostopate tukaj.
Odpiralni časi
Poslovalnice
Vse poslovalnice Varuha zdravja delujejo po usklajenem delovnem času. Z digitalnimi potmi, ki smo jih razvili, pa omogočamo sklepanje in urejanje zavarovanja na daljavo.
Za vse dodatne informacije so vam prek telefona ali e-maila na voljo naši svetovalci.
Brezplačne storitve
V trenutnih razmerah vam lahko situacijo olajšajo naše brezplačne storitve za zdravo telo in duha.

Spletna telovadnica
Ne glede na situacijo lahko zase in za svoje počutje veliko naredite že z nekaj minutami redne vadbe v udobju svojega doma. V spletni telovadnici lahko pod vodstvom izkušenih trenerjev vadite:
- pilates,
- aerobiko,
- krepite mišice s funkcionalnimi vadbami,
- se sprostite in vzpostavite notranje ravnovesje z jogo in še veliko več.

Aplikacija Neodvisen.si
Že vrsto let podpiramo družbeno odgovoren program Neodvisen.si, ki otroke, mladostnike in odrasle z različnimi pristopi in vsebinami ozavešča o različnih pasteh zasvojenosti.
Zaradi nakopičenega strahu, osebne nemoči ali nepoznavanja zasvajanja "dežurnih" manipulantov, ki pogosto obrnejo čas izrednih razmer v svojo korist, so snovalci programa skupaj s svojimi strokovnimi podporniki ustanovil aplikacijo NEODVISEN.si.
Namen aplikacije je:
- ozaveščati posameznike, družbene skupine in družbo kot celoto,
- vzpodbujati k večji subjektivni in objektivni odgovornosti,
- prebujati in krepiti pri ljudeh voljo do razmišljanja s svojo glavo, radovednost in kritičnost,
- odpirati možnosti drugačnega pogleda ene in iste stvarnosti,
- povezovati ljudi, družbene skupine in formacije v smeri sodelovanja,
- preusmerjati pogled stran od negativizma k pozitivnemu in dobremu v družbi,
- slediti svežim družbenim dogajanjem v zvezi z zasvajanji posameznikov in družbe,
- informirati na novodoben in kreativen način, z različnimi komunikacijskimi oblikami...
Aktualna pogosta vprašanja in odgovori
Zavarovanje za Tujino
V povezavi z aktualnim dogajanjem na območju Ukrajine in Rusije našim zavarovancem podajamo nekaj dodatnih informacij.
Na področju Ukrajine v tem trenutku organizacija zdravstvenih storitev ni mogoča. V Rusiji pa je organizacija zdravstvenih storitev zaradi omenjene situacije omejena.
Skladno s splošnimi pogoji zavarovanja za tujino sicer velja, da so izključene naše obveznosti, če zavarovalni primer nastopi kot posledica vojnih dogodkov. Kljub temu se bomo skupaj z našim asistenčnim partnerjem potrudili, da tistim, ki bi potrebovali morebitno pomoč na omenjenih področjih, ponudimo pomoč kot bo to mogoče glede na dane okoliščine.
Glede potovanj v Ukrajino in Rusijo je določena opozorila izdalo tudi Ministrstvo za zunanje zadeve, ki vsem našim državljanom odsvetuje potovanja v Ukrajino in Rusijo (aktualne informacije lahko spremljate na spletni strani: https://www.gov.si/drzave/ukrajina/ in https://www.gov.si/drzave/rusija/).
Vsa že sklenjena zavarovanja, ki so v tem trenutku veljavna, in zavarovanja, ki se bodo sklepala in podaljševala do 30. 6. 2022, vključujejo naslednja kritja stroškov, ki nastanejo v povezavi z boleznijo covid-19:
Stroški zdravstvene oskrbe na enak način, kot bi šlo za katerokoli drugo bolezen (pregled pri zdravniku, zdravila, hospitalizacijo).
Stroški testa, ki ga naroči zdravnik, ob koriščenju kritja iz zavarovanja. Preventivni testi na letališču ob povratku domov ne glede na rezultat niso kriti, saj potnik že pred potovanjem v tujino ve, da ga bo moral opraviti. So pa kriti vsi nadaljnji stroški, če bi bil preventivni test pozitiven.
Stroški karantene/samoizolacije (za zavarovanca in/ali družinske člane): do konca samoizolacije/karantene oziroma negativnega testa oziroma največ sedem nočitev krijemo pri individualni polici do 150 evrov/noč, pri družinski polici pa do 250 evrov/noč/družino.
Aranžma za prevoz (letalska karta* oz. drug prevoz v ekonomskem razredu, in sicer 1.000 evrov pri individualni polici in 2.000 eur pri družinski polici), v primeru, da je zavarovanec:
- zbolel za covidom-19 (pozitiven test) in
- napoten v samoizolacijo/karanteno in
- je posledično zamudil prvotno načrtovan datum vrnitve v Slovenijo, za katerega je imel plačano letalsko karto oz. organiziran in plačan drug prevoz.
*Zavarovanec mora predhodno preveriti pri letalski družbi, ali je možna brezplačna prestavitev leta. Če s spremembo letalske karte nastanejo stroški, ki jih letalski prevoznik ne krije, jih bomo krili mi, vendar je obveza zavarovanca, da predhodno posreduje odgovor letalskega prevoznika.
Skladno s Splošnimi pogoji SP-TAS-21 kritja stroškov zdravstvenih storitev povezanih z zdravljenjem v primerih epidemije in pandemije izključujemo. Ker smo osredotočeni na potrebe naših strank in poskušamo v vsaki situaciji zagotoviti varno pot in zdravstveno varstvo naših strank, ne glede na to, kje so, smo sprejeli odločitev, da prevzamemo kritje stroškov zdravstvenih storitev zaradi posledic okužb z virusom COVID-19 v tujini, in sicer za vse obstoječe police, ki so v tem trenutku veljavne, kot tudi za zavarovanja, ki se bodo sklepala in podaljševala do konca meseca junija 2022.
Praviloma podaljšanja iz tujine sicer niso možna, glede na situacijo pa smo se odločili, da dovoljujemo tudi izjeme, ki so upravičene (npr. če je kdo ostal v tujini, ker ni imel možnosti vrnitve v domovino ipd.). Predlagamo, da za ustrezno ureditev zavarovanja kontaktirate vašega zavarovalnega zastopnika ali pokličete v naš kontaktni center na brezplačno telefonsko številko 080 20 60 oz. nam pišete na info@vzajemna.si.
Situacija in s tem povezani ukrepi se iz dneva v dan spreminjajo, vendar glede na razvoj dogodkov verjamemo, da se bo le-ta v prihodnjih mesecih spremenila in bodo potovanja v tujino mogoča. Ker se situacije zavedamo, bodo vse stranke, ki sklenejo letno zavarovanje do 30. 6. 2022, imele popust pri podaljšanju ali sklenitvi novega zavarovanja za tujino, obenem pa tudi zagotovljeno kritje v primeru, da bi potrebovali zdravstvene storitve zaradi morebitnih okužb z virusom COVID-19. Svetujemo vam torej, da letno zdravstveno zavarovanje Multitrip podaljšate in to priložnost izkoristite. Poleg celovitih kritij zdravstvenih storitev v tujini, boste tako imeli zagotovljena tudi kritja tveganja obolenj z virusom COVID-19, saj bodo le-ta ostala prisotna še vsaj nekaj časa.
Tudi v tovrstnih primerih bomo naredili vse, da najdemo skupno rešitev za nastalo situacijo, saj imamo na voljo kar nekaj možnosti. Svetujemo vam, da se obrnete na vašega skrbnika, pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 20 60 ali pišete na info@vzajemna.si. Skupaj se bomo dogovorili o najboljši možnosti za vas.
Situacija in s tem povezani ukrepi se iz dneva v dan spreminjajo, vendar tako kot vsi, upamo, da se bo le-ta v prihodnjih mesecih spremenila in bodo potovanja v tujino vsaj deloma mogoča. Svetujemo vam, da letno zdravstveno zavarovanje Multitrip ohranite, saj bodo – poleg vseh ostalih zdravstvenih tveganj - tveganja obolenj z virusom COVID-19 ostala prisotna še vsaj nekaj časa, trenutno veljavno letno zdravstveno zavarovanje Multitrip pa vam omogoča kritje stroškov zdravstvenih storitev v tujini tudi zaradi posledic okužb s COVID-19.
Zdravstvena polica
V celotnem obdobju epidemije smo se trudili zagotavljati obveznosti iz naslova Zdravstvene police, kljub sprejetim ukrepom. V marcu smo tako našim strankam brezplačno ponudili tudi storitev klepeta z zdravnikom na daljavo, Dr. Posvet, ki omogoča vsem našim strankam, da prejmejo nasvet s strani zdravnika kadarkoli 24/7. Ponudbo še naprej razvijamo in smo jo nadgradili s storitvijo e-zdravnik, ki pripada vsem našim strankam, ki imajo sklenjeno zavarovanje Zdravstvena polica. Novembra 2020 smo tako dodali možnost video posveta na daljavo, kar pomeni, da lahko stranka pri določenih specialistih opravi pregled tudi na daljavo v udobju svojega doma preko računalnika ali mobilne naprave.
Storitev Dr. Posvet
Storitev Dr. Posvet je varen in zaseben kanal za posvet z zdravnikom. Storitev se lahko uporablja s pametnim telefonom ali z računalnikom. Vsa komunikacija z zdravnikom poteka prek aplikacije, in sicer kot klepet ali videoklic, ki jo izberete ob aktivaciji (WhatsApp, Viber, Facebook Messenger, Telegram) na telefonu ali računalniku.
Ko storitev uspešno aktivirate, jo lahko uporabljate kjerkoli in kadarkoli, vse dni v letu, 24 ur na dan.
Seveda, vprašanja se lahko nanašajo na vaše zdravje ali na zdravje vaših bližnjih.
Vsekakor je najbolje, da svoj opis zdravstvenih težav, opremite s fotografijo, če je to le mogoče. Več kot bo zdravnik prejel informacij o zdravstvenem stanju, ki ga naslavljate, boljši nasvet vam bo lahko podal.
Upoštevajmo priporočila in ostanimo zdravi
Ob obisku poslovalnice in sklenitvi zavarovanja vas čaka darilce: razkužilni gel za roke ali sredstvo za čiščenje in razkuževanje naprav.