Uveljavljanje zavarovanj
Zaradi zaščite vaših podatkov vas prosimo, da nam prek elektronske pošte ne pošiljate podatkov in dokumentacije, povezane z vašim zdravstvenim stanjem.
Zavarovalni primer lahko prijavite na naši spletni strani, ali pa zahtevek z vso dokumentacijo pošljete po pošti na naslov: Vzajemna zdravstvena zavarovalnica, d.v.z. Vošnjakova ulica 2, 1000 Ljubljana.
Kaj storiti v primeru bolezni ali poškodbe?
Če med bivanjem v tujini potrebujete zdravniško pomoč, vam svetujemo, da takoj pokličite 24-urni asistenčni center na telefon: +386 1 47 18 777 ali pa nam pišite na tujina@vzajemna.si. V asistenčnem centru so vam na razpolago usposobljeni svetovalci, ki vam bodo pomagali do storitev, ki jih potrebujete t.j. zdravniške pomoči, prevoza do zdravstvene ustanove ali v domovino, odvetniške pomoči idr.. V primeru, da storitve organizirate sami, seznanite izvajalca storitev s polico zdravstvenega zavarovanja za bivanje v tujini in ga prosite, da kontaktirajo asistenčni center. Tako bo stroške teh storitev lahko poravnal neposredno asistenčni center.
Če lažje zbolite ali se lažje poškodujete in so nastali stroški nizki, klic na asistenčni center ni obvezen.
V primeru manjših storitev, ko so stroški nizki (pod 100 eur), vam torej svetujemo, da jih poravnate sami na licu mesta, slikate račun in zahtevek za povračilo stroškov oddajte takoj preko spleta. Zahtevek lahko prenesete na tej strani ali pa ga, ko se boste vrnili v domovino, prevzamete v vseh naših poslovalnicah.
V želji, da bi vaš zahtevek rešili v najkrajšem možnem času, vas prosimo, da ga natančno in v celoti izpolnite ter obvezno priložite vso dokumentacijo, ki je navedena na zadnji strani zahtevka za izplačilo zavarovalnine.
Zahtevek za izplačilo zavarovalnine lahko oddate v spletnem obrazcu, v naši najbližji poslovalnici ali ga pošljete po pošti na naslov: Vzajemna, d.v.z., Oddelek za obdelavo zavarovalnih primerov zavarovancev, Vošnjakova ulica 2, 1000 Ljubljana.
Z izvajalci zdravstvenih storitev smo se dogovorili, da doplačila do polne vrednosti zdravstvenih storitev, zaračunavajo neposredno Vzajemni. Našim zavarovancem jih zaračunajo le izjemoma, ko pride do motenj delovanja sistema preverjanja jamstva zdravstvenega zavarovanja (sistema KZZ on-line) ali v primeru, da ima posameznik neurejen status zdravstvenega zavarovanja. Če ima izvajalec težave z delovanjem sistema preverjanja jamstva zdravstvenega zavarovanja, lahko pridobi jamstvo za plačilo zdravstvene storitve tudi neposredno od zavarovalnice.
V primeru, da ste morali doplačilo do polne vrednosti zdravstvenih storitev plačati pri izvajalcu, nam čim prej pošljite zahtevek za povračilo teh stroškov. Obrazec lahko prenesete na tej strani ali pa ga prevzamete v vseh naših poslovalnicah. Če ste pri izvajalcu plačali zdravstvene storitve v celotnem znesku, vložite zahtevek za povračilo stroškov najprej na Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije in po prejemu njihove odločbe še pri naši zavarovalnici.
V želji, da bi vaš zahtevek rešili v najkrajšem možnem času vas prosimo, da zahtevek natančno in v celoti izpolnite ter obvezno priložite vso dokumentacijo, ki je navedena na zadnji strani zahtevka za izplačilo zavarovalnine.
Zahtevek za izplačilo zavarovalnine lahko oddate v spletnem obrazcu, v naši najbližji poslovalnici ali ga pošljete po pošti na naslov: Vzajemna, d.v.z., Oddelek za obdelavo zavarovalnih primerov zavarovancev, Vošnjakova ulica 2, 1000 Ljubljana.
Do zdravnika le v dveh korakih:
1. DOGOVOR ZA TERMIN:
- oddaja naročila prek spletnega obrazca ali
- klic na brezplačno številko 080 20 60
Praviloma že naslednji delovni dan dobite termin.
2. POSVET Z ZDRAVNIKOM:
- v obliki video klica: na vaš elektronski naslov prejmete povezavo za vstop v spletno ordinacijo ali
- v obliki telefonskega klica: ob dogovorjenem terminu vas po telefonu pokliče zdravnik
- V primeru koriščenja zavarovanja Dental najprej pokličete asistenčni center Vzajemne 080 20 60.
- Za storitev, ki jo želite, vam bomo posredovali nadaljnje informacije.
- V 24 urah vas pokliče naš pogodbeni izvajalec, s katerim se dogovorite za prvi obisk.
V kolikor vaše zavarovanje vsebuje kritje raka ustne votline vas naprošamo, da pogledate nižje na spletni strani, kjer se nahaja opis uveljavljanja zavarovalnine iz naslova Zavarovanje za primer raka.
V kolikor bi želeli uveljavljati povračilo stroškov vas naprošamo, da pogledate nižje na spletni strani, kjer se nahaja opis Zdravstvena polica.
Zahtevek za izplačilo zavarovalnine lahko oddate v spletnem obrazcu, v naši najbližji poslovalnici ali ga pošljete po pošti na naslov: Vzajemna, d.v.z., Oddelek za obdelavo zavarovalnih primerov zavarovancev, Vošnjakova ulica 2, 1000 Ljubljana.
Za izplačilo zavarovalnine v primeru nezgode je treba vložiti zahtevek, ki ga lahko prenesete na tej strani ali pa ga prevzamete v vseh naših poslovalnicah.
V želji, da bi vaš zahtevek rešili v najkrajšem možnem času vas prosimo, da ga natančno in v celoti izpolnite ter obvezno priložite vso dokumentacijo, ki je navedena na zadnji strani zahtevka za izplačilo zavarovalnine.
Zahtevek za izplačilo zavarovalnine lahko oddate v spletnem obrazcu, v naši najbližji poslovalnici ali ga pošljete po pošti na naslov: Vzajemna, d.v.z., Oddelek za obdelavo zavarovalnih primerov zavarovancev, Vošnjakova ulica 2, 1000 Ljubljana.
Za izplačilo zavarovalnine v primeru ene od težjih bolezni je treba vložiti zahtevek, ki ga lahko prenesete na tej strani ali pa ga prevzamete v vseh naših poslovalnicah.
V želji, da bi vaš zahtevek rešili v najkrajšem možnem času vas prosimo, da ga natančno in v celoti izpolnite ter obvezno priložite vso dokumentacijo, ki je navedena na zadnji strani zahtevka za izplačilo zavarovalnine.
Zahtevek za izplačilo zavarovalnine lahko oddate v spletnem obrazcu, v naši najbližji poslovalnici ali ga pošljete po pošti na naslov: Vzajemna, d.v.z., Oddelek za obdelavo zavarovalnih primerov zavarovancev, Vošnjakova ulica 2, 1000 Ljubljana.
Drugo mnenje je zdravstveno zavarovanje, ki vam, če pride do nastopa zavarovalnega primera, s pomočjo naše asistence, omogoča pridobitev drugega zdravniškega mnenja ali posvetovalnega obiska pri zdravniku. Zagotavlja kritje stroškov zgoraj navedenega v primeru medicinsko ugotovljene potrebe po operativnem posegu ali nastopa ene izmed težjih bolezni (maligni rak, srčni infarkt, možganska kap).
V primeru, da želite uveljavljati zavarovanje Drugo mnenje, je postopek sledeč:
- Zbolite za eno od težjih bolezni* oziroma zaradi bolezni ali nezgode potrebujete operativni poseg.
- V primeru pojava novonastalih zdravstvenih težav oz. nezgode izpolnite obrazec za E-prijavo asistenčnega primera na povezavi ali pokličite na brezplačno telefonsko številko Vzajemne, Varuha zdravja 080 20 60.
- Posredujete nam informacije o vaši bolezni ali nezgodi mi pa vas obvestimo o nadaljnjih korakih**.
- Naš pogodbeni partner vam posreduje podatke o razpoložljivih izvajalcih, med katerimi lahko izberete tistega, ki bo za vas pripravil drugo zdravniško mnenje.
- Ko pridobimo celotno zdravstveno dokumentacijo, poskrbimo za prevod in jo pošljemo izbranemu izvajalcu.
- Naš pogodbeni partner vam pošlje pridobljeno drugo zdravniško mnenje v slovenščini.
- Če želite, se lahko preko našega asistenčnega centra dogovorite še za posvetovalni obisk pri našem pogodbenem zdravniku.
* Maligni rak, srčni infarkt ali možganska kap.
** S sodelavcem v asistenčnem centru Vzajemne se boste dogovorili, na kakšen način nam boste posredovali zdravniško dokumentacijo, na podlagi katere lahko potrdimo vaš primer.
Zavarovanje Pomoč na domu je zdravstveno zavarovanje, ki vam nudi pomoč in asistenco, če zbolite ali ste utrpeli nezgodo, zaradi katere niste zmožni opravljati običajnih dnevnih opravil na domu, in sicer na območju Slovenije.
V primeru, da želite uveljavljati zavarovanje Pomoč na domu, je postopek sledeč:
- Ob pojavu potrebe po pomoči oz. asistenci zaradi bolezni oz. nezgode pokličete brezplačno številko Vzajemne, Varuha zdravja 080 20 60 ali pišete na info@vzajemna.si.
- Skupaj z vami izpolnimo zdravstveni vprašalnik ter preverimo upravičenost vašega zahtevka.
- Na podlagi upravičenosti oblikujemo najustreznejšo obliko pomoči za vaš primer, ki bo opredeljena v Načrtu pomoči na domu. Na podlagi načrta bo asistenčni partner začel z izvajanjem storitev, in sicer v 24-ih urah od uskladitve načrta oziroma v času, ki ga bomo uskladili z vami.
Za izplačilo zavarovalnine v primeru, da ste zboleli za eno od oblik raka ali virusom COVID je treba vložiti zahtevek, ki ga lahko prenesete na tej strani ali pa ga prevzamete v vseh naših poslovalnicah.
V želji, da bi vaš zahtevek rešili v najkrajšem možnem času vas prosimo, da ga natančno in v celoti izpolnite ter obvezno priložite vso dokumentacijo, ki je navedena na zadnji strani zahtevka za izplačilo zavarovalnine.
Zahtevek za izplačilo zavarovalnine lahko oddate v spletnem obrazcu, v naši najbližji poslovalnici ali ga pošljete po pošti na naslov: Vzajemna, d.v.z., Oddelek za obdelavo zavarovalnih primerov zavarovancev, Vošnjakova ulica 2, 1000 Ljubljana.
Za izplačilo zavarovalnine v primeru, da ste zboleli za eno od oblik bolezni srca in ožilja je treba vložiti zahtevek, ki ga lahko prenesete na tej strani ali pa ga prevzamete v vseh naših poslovalnicah.
V želji, da bi vaš zahtevek rešili v najkrajšem možnem času vas prosimo, da ga natančno in v celoti izpolnite ter obvezno priložite vso dokumentacijo, ki je navedena na zadnji strani zahtevka za izplačilo zavarovalnine.
Zahtevek za izplačilo zavarovalnine lahko oddate v spletnem obrazcu, v naši najbližji poslovalnici ali ga pošljete po pošti na naslov: Vzajemna, d.v.z., Oddelek za obdelavo zavarovalnih primerov zavarovancev, Vošnjakova ulica 2, 1000 Ljubljana.
Zdravstvena polica je zdravstveno zavarovanje ki vam, če pride do nastopa zavarovalnega primera, s pomočjo naše asistence, omogoča hiter dostop ter kritje zdravstvenih storitev izven javne zdravstvene mreže. Zavarovanje zagotavlja organizacijo in kritje stroškov specialistično-ambulantnih storitev, enostavnih in zahtevnih diagnostičnih preiskav, fizioterapij, zdravil izdanih na beli recept, zobozdravstvenih storitev ter operativnih posegov. Iz vaše zavarovalne pogodbe oziroma police je razvidno, katera kritja ste izbrali.
V primeru, da želite uveljavljati zavarovanje za specialistične zdravstvene storitve, je postopek sledeč:
- V primeru pojava novonastalih zdravstvenih težav oz. nezgode izpolnite obrazec za E-prijavo asistenčnega primera na povezavi ali pokličite na brezplačno telefonsko številko Vzajemne, Varuha zdravja 080 20 60.
- Izpolnite zdravstveni vprašalnik, da lahko ugotovimo upravičenost vašega zahtevka.
- Organiziramo hiter dostop do kakovostne zdravstvene storitve, ki jo potrebujete, pri izvajalcih zdravstvenih storitev mreže Varuha zdravja.
V primeru, da ste po naši predhodni odobritvi, že opravili zdravstveno storitev in želite povračilo stroškov, je za povračilo zavarovalnine treba vložiti zahtevek za izplačilo zavarovalnine iz Zavarovanja Zdravstvena polica oziroma Vzajemna Diagnoza ter kolektivnega zavarovanja zdravil.
Zahtevek za izplačilo zavarovalnine lahko oddate v spletnem obrazcu, v naši najbližji poslovalnici ali ga pošljete po pošti na naslov: Vzajemna, d.v.z., Oddelek za obdelavo zavarovalnih primerov zavarovancev, Vošnjakova ulica 2, 1000 Ljubljana.
Zavarovanje Specialisti senior je zdravstveno zavarovanje, namenjeno kritju stroškov nekaterih samoplačniških zdravstvenih storitev, zlasti stroškov specialističnih zdravstvenih storitev.
V primeru, da želite uveljavljati zavarovanje za specialistične zdravstvene storitve, je postopek sledeč:
- V primeru pojava novonastalih zdravstvenih težav oz. nezgode izpolnite obrazec za E-prijavo asistenčnega primera na povezavi ali pokličite na brezplačno telefonsko številko Vzajemne, Varuha zdravja 080 20 60.
- Izpolnite zdravstveni vprašalnik, da lahko ugotovimo upravičenost vašega zahtevka.
- Organiziramo hiter dostop do kakovostne zdravstvene storitve, ki jo potrebujete, pri izvajalcih zdravstvenih storitev mreže Varuha zdravja.