Do svojih zavarovanj dostopajte kjerkoli in kadarkoli. Obiščite portal Do svojih zavarovanj dostopajte na MOJ VARUH ZDRAVJA MOJ VARUH ZDRAVJA

Dr. Posvet: najkrajša pot do zdravnika

Dr. Posvet vam omogoča, da se o svoji zdravstveni težavi z zdravnikom posvetujete kjerkoli in kadarkoli, tudi ponoči ali med prazniki. Svoje vprašanje lahko zastavite pisno ali izberete možnost videoklica.

Web P17 Drposvet Print Comp Lay V01

Kaj je storitev klepet z zdravnikom Dr. Posvet?

Asistenčna storitev Dr. Posvet je varen in zaseben kanal za posvet z zdravnikom. Storitev se lahko uporablja s pametnim telefonom ali z računalnikom. Vsa komunikacija z zdravnikom poteka prek aplikacije, in sicer kot klepet ali videoklic, ki jo izberete ob aktivaciji (WhatsApp, Viber, Facebook Messenger, Telegram) na telefonu ali računalniku.

24 ur na dan

365 dni v letu

Ključne prednosti

  • doctor Takojšen stik z zdravnikom.
  • info 100% varnost (vprašanja in odgovori so zaupne narave).
  • calendar Slovenski zdravnik je na voljo 365 dni, 24 ur na dan.
  • support Komunikacija prek različnih aplikacij za klepet (Viber, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram).

Kako enostavno do odgovora na vprašanje v primeru zdravstvenih težav:

  1. Imate težave z zdravjem in želite postaviti vprašanje? Aktivirajte storitev Dr. Posvet.
  2. Zdravniku postavite vprašanje prek izbrane aplikacije, in sicer kot klepet ali videoklic (pametni telefon ali računalnik).
  3. S strani zdravstvenega osebja boste prejeli hiter odgovor.

Kako deluje Dr. Posvet?

Kdo je upravičen do zasebnega posveta z zdravnikom?

Storitev pripada vam, zavarovancu (oziroma zavarovalcu v primeru sklenitve zavarovanja Tujina Multitrip), v kolikor sklenete zavarovanje katerega del je storitev klepet z zdravnikom Dr. Posvet. Za dostop in uporabo storitve morate ob sklenitvi podati svoj kontaktni podatek (številko mobilnega telefona in/ali elektronski naslov). Storitev vam pripada v celotnem obdobju veljavnosti sklenjenega zavarovanja.

Do asistenčne storitve Dr. Posvet so upravičene stranke, ki sklenejo oziroma imajo sklenjeno naslednje zavarovanje:

Ste izgubili povezavo do storitve Dr. Posvet?

V kolikor ste storitev Dr. Posvet v preteklosti že aktivirali in uporabljali, vendar izgubili povezavo za dostop do storitve, jo lahko znova pridobite brez vnovične aktivacije. S klikom na spodnji gumb boste preusmerjeni na obrazec, ki ga izpolnite in poslali vam bomo povezavo na naveden elektronski naslov.

Pogosta vprašanja in odgovori

Storitev pripada vam, zavarovancu, v kolikor sklenete zavarovanje katerega del je storitev klepet z zdravnikom Dr. Posvet (Zdravstvena polica - vključena tudi posebna ponudba Zdravstvene police, Kolektivna zdravstvena polica, Zavarovanje E-Zdravnik, Zavarovanje zdravil (individualno in kolektivno), Zavarovanje COVID) ter zavarovalcu v primeru sklenitve celoletnega zavarovanja za tujino Multitrip. Za dostop in uporabo storitve morate ob sklenitvi podati svoj kontaktni podatek (številko mobilnega telefona in/ali elektronski naslov). Storitev vam pripada v celotnem obdobju veljavnosti sklenjenega zavarovanja.

Na vaš kontaktni podatek, ki ste ga podali ob sklenitvi zavarovanja (številko mobilnega telefona ali elektronski naslov), vam bo naš pogodbeni partner poslal aktivacijsko povezavo. Ko boste aktivacijsko povezavo potrdili in se strinjali s pogoji storitve Dr. Posvet, bo storitev uspešno aktivirana in jo boste lahko uporabljali.

Ko storitev uspešno aktivirate, jo lahko uporabljate kjerkoli in kadarkoli, vse dni v letu, 24 ur na dan.

Odgovor prejmete v najhitrejšem možnem času, odvisno od kompleksnosti vprašanja.

Na vaša vprašanja vam bo odgovoril eden od doktorjev medicine iz mreže našega pogodbenega izvajalca.

Ne, Vzajemna vaših vprašanj ne vidi. Vprašanja in odgovori so zaupne narave med vami in zdravnikom našega pogodbenega izvajalca.

Storitev je namenjena podajanju splošnih zdravstvenih informacij in ne nadomešča zdravstvene diagnoze oziroma zdravljenja ter ni namenjena reševanju nujnih zdravstvenih primerov in nujnih zdravstvenih stanj, ki ogrožajo življenje.

Sami se odločite ali boste storitev uporabljali ali ne. V primeru, da ne želite postavljati vprašanj, vam jih seveda ni treba. Če pa želite storitev ukiniti, se odjavite v aplikaciji za klepet (pošljete sporočilo z besedo »ODJAVA«).

Vzajemna lahko odpove storitev, v kolikor bi pogodbeni partner bistveno spremenil pogoje sodelovanja ali odpovedal sodelovanje.

Potrebujete več informacij?

Naročite svetovalca, ki bo odgovoril na vsa vaša vprašanja glede asistenčne storitve Dr. Posvet.