Dr. Posvet: zaseben kanal za posvet z zdravnikom

V primeru zdravstvenih težav, dvomov in skrbi odgovore na svoja vprašanja dobite tudi brez obiska zdravnika.

Storitev Dr. Posvet do marca 2021 brezplačno ponujamo vsem, ne glede na to, ali ste naš zavarovanec ali ne. Omogočite si brezplačno uporaboVsem zavarovancem z Zdravstveno polico po pogojih SP-ZP-20 je storitev na voljo že v okviru zavarovanja.

Dr. Posvet je varen in zaseben kanal za posvet z zdravnikom, ki ga lahko uporabljate kjerkoli in kadarkoli - vse dni v letu, 24 ur na dan. Svoje vprašanje lahko zdravniku zastavite prek ene izmed priljubljenih aplikacij za klepet. Eden od sodelujočih zdravnikov bo na vaše vprašanje odgovoril v najkrajšem možnem času.

 

Na katerih napravah in aplikacijah deluje Dr. Posvet?

Storitev Dr. Posvet lahko uporabljate s pametnim telefonom ali računalnikom, in sicer preko aplikacije, ki jo izberete ob aktivaciji storitve. Vprašanje lahko zdravniku zastavite preko aplikacij: Viber, Facebook Messenger, WhatsApp in Telegram.

Omogočite si brezplačno uporabo storitve Dr. Posvet

Izpolnite spletni obrazec in storitev Dr. Posvet brezplačno uporabljajte do marca 2021.

AdobeStock 299870916

Pogosta vprašanja

  1. Kdo izvaja storitev Dr. Posvet? Storitev Dr. Posvet je ustvarila in izvaja družba Abi Global Health Limited s sedežem v Dublinu na Irskem. Družba Abi Global Health je naš pogodbeni izvajalec, ki je v zasebni lasti mednarodne skupine zdravnikov, tehnologov in tehnoloških vlagateljev s poslanstvom spremeniti način dostopa do strokovne medicinske pomoči
  2. Kdo so zdravniki pri storitvi Dr. Posvet? Zdravniki, ki so na voljo v okviru storitve Dr. Posvet, so doktorji medicine. Abi robot vas bo povezal z zdravniki iz Republike Slovenije. Tisti zdravniki, ki odgovorijo na vaša vprašanja, vam bodo vedno predstavljeni z imenom in specializacijo, tako da se boste lahko prepričali o verodostojnosti informacij, ki jih pridobite.
  3. Kako mi lahko pomaga storitev Dr. Posvet? Dr. Posvet lahko pomaga pri vseh zdravstvenih vprašanjih, ki ne zahtevajo kliničnega pregleda. Prvo vprašanje mnogih ljudi je pogosto »ali bi moral(a) obiskati zdravnika?« Verjamemo, da zna na to vprašanje najbolje odgovoriti prav zdravnik. Strokovne medicinske informacije vam bodo na voljo hitro in preprosto ter vam s tem prihranimo čas in pomagamo do prave odločitve o tem, kaj želite storiti naslednje. POMEMBNO: Vse informacije, ki vam jih priskrbijo zdravniki prek storitve Dr. Posvet, so namenjene splošnemu informiranju in niso nadomestilo za strokovno medicinsko diagnozo ali zdravljenje. Storitev se ne sme uporabljati v nujnih primerih.
  4. Kdo je lahko do storitve upravičen in koliko stane uporaba storitve? Storitev pripada zavarovancu, v kolikor ima sklenjeno zavarovanje Zdravstvena polica po splošnih pogojih SP-ZP-20. Če je zavarovanec otrok, mlajši od 18 let, storitev pripada zavarovalcu (Zdravstvena polica za otroka). Storitev pripada zavarovancu oz. zavarovalcu v celotnem obdobju veljavnosti sklenjenega zavarovanja Zdravstvena polica. Za stranke, ki so pridobile dostop do storitve preko samostojne spletne strani za prijavo na storitev Dr. Posvet (npr. letak, dogodki, promocije, Facebook itd.), je uporaba storitve brezplačna * ob pogoju, da je podano soglasje za obdelavo osebnih podatkov za neposredno trženje. * Vzajemna omogoča brezplačno uporabo storitve Dr. Posvet za dogovorjeno obdobje trajanja. Morebitne stroške mobilnega operaterja ali internetnega ponudnika nosi uporabnik sam.

Uporaba storitve Dr. Posvet

  1. Kako se registriram? Samostojna spletna stran za prijavo: Po uspešno oddanem spletnem obrazcu prejmete obvestilo o uspešni prijavi na storitev (obvestilo na strani, kjer ste se prijavili, in prejem potrditvenega e-sporočila). Najkasneje v 10-ih minutah vam bo naš pogodbeni izvajalec preko SMS/e-pošte posredoval povezavo za aktivacijo storitve Dr. Posvet. Zdravstvena polica: Po sklenitvi zavarovanja vam bo naš pogodbeni izvajalec najkasneje v roku 1h oz. najkasneje v roku 14 dni (odvisno od načina sklenitve) prek SMS/e-pošte posredoval povezavo za aktivacijo storitve Dr. Posvet. Ko boste aktivacijsko povezavo potrdili in se strinjali s pogoji storitve Dr. Posvet, bo storitevuspešno aktivirana in jo boste lahko uporabljali.
  2. Kdaj lahko začnem in kako dolgo lahko uporabljam storitev Dr. Posvet? Ko storitev uspešno aktivirate, jo boste lahko začeli takoj uporabljati. Dr. Posvet boste lahko uporabljali praviloma eno leto od prejetja aktivacijskega sms-a/elektronskega sporočila, če ni dogovorjeno drugače. Za samostojno spletno stran velja 1 leto oz. do preklica privolitve, za Zdravstveno polico pa velja do prekinitve zavarovanja.
  3. Kako zastavim vprašanje? Ko se registrirate in uspešno aktivirate storitev, preprosto napišite: »Zdravo Abi«; tako lahko kadarkoli začnete uporabljati storitev Dr. Posvet. Abi robot vas bo obvestil, kdaj lahko vnesete svoje vprašanje in vas prosil, da ga potrdite, preden ga posreduje zdravnikom.
  4. Ali lahko k vprašanju priložim sliko? Da. Svojemu vprašanju lahko priložite sliko prek katerega koli kanala sporočanja (Če želite preklopiti na nov kanal sporočanja, to preprosto povejte Abi robotu. Na primer: »preklopi na Viber«). Sliko lahko pošljete v klepetu in prejeli boste odgovor v potrditev, da je bila slika dodana vašemu vprašanju. Napišite svoje vprašanje in Abi robot bo prosil za vašo potrditev, preden vprašanje in sliko(-e) posreduje zdravnikom. POMEMBNO: svojo zasebnost varujte tako, da ne prilagate slik, na katerih bi bilo mogoče prepoznati vas ali kogarkoli drugega, ter ne navajate imen, kontaktnih podatkov ali drugih podatkov, s katerimi bi vas bilo mogoče identificirati.
  5. Ali na moja vprašanja odgovarja računalnik ali zdravnik? Vsako vaše vprašanje skrbno prebere in nanj odgovori zdravnik. Pogodbeni izvajalec uporablja umetno inteligenco zato, da vaše vprašanje usmeri k pravemu zdravniku, kar omogoča postopek bolj učinkovit, vendar pa smo predani temu, da vam zagotovimo neposreden, hiter in preprost dostop do zdravnikov, tako da boste lahko zaupali informacijam, ki jih od njih prejmete.
  6. Kako lahko odpovem storitev, če jo ne želim več imeti? Če ne želite več uporabljati storitve Dr. Posvet, jo lahko prekličete tako, da v klepetu napišete »prekliči naročnino« ali pa pokličete naš klicni center na brezplačno telefonsko številko 080 20 60.
  7. Ali moram za uporabo storitve Dr. Posvet prenesti novo aplikacijo? Ne! Ničesar vam ni treba prenesti. Dr. Posvet je na voljo prek priljubljenih kanalov sporočanja oz. aplikacij, kot so Viber, Facebook Messenger, Skype, Telegram itd.
  8. Kako hitro prejmem odgovor? Odgovor boste prejeli v najhitrejšem možnem času, odvisno od kompleksnosti vprašanja. Na večino vprašanj zdravniki običajno odgovorijo v roku 5 minut, za bolj kompleksna vprašanja pa bodo potrebovali nekoliko več časa. Vsako vaše vprašanje bodo skrbno prebrali in nanj premišljeno odgovorili.
  9. Kdaj in kje je Dr. Posvet na voljo? Storitev Dr. Posvet vam je na voljo kjerkoli in kadarkoli - 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni na leto.
  10. V spletni obrazec sem vnesel svoje podatke, vendar ob kliku na POTRDI nisem prejel kode na telefon? Kaj naj storim? V primeru tehničnih težave pokličite v klicni center Vzajemne na 080 20 60.
  11. V okviru sklepanja Zdravstvene police nisem podal kontaktnih podatkov za koriščenje storitve Dr. Posvet. Kako jo lahko začnem uporabljati? Če ste upravičeni do uporabe storitve in jo želite začeti uporabljati, preprosto pokličite v klicni center Vzajemne na 080 20 60 in podajte osebne podatke, ki so potrebne za aktivacijo storitve.
  12. Ali lahko uporabljam Dr. Posvet, če nimam mobilne številke ali elektronskega naslova? Za uporabe storitve je potreben kontaktni podatek (mobilna številka/e-naslov).
  13. Kateri pogoji veljajo za uporabo storitve? Zdravstvena polica: SP-ZP-20 Samostojna spletna stran: Pogoji objavljeni na samostojni spletni strani ob prijavi na storitev. Ko kliknete na aktivacijsko povezavo, ki jo pošlje naš pogodbeni partner, boste seznanjeni tudi s pogoji uporabe pogodbenega izvajalca.

Varovanje zasebnosti

  1. Kako varujete mojo zasebnost? Vse informacije, ki jih zaupate, so šifrirane in varno shranjene v skladu s strogimi standardi Evropske splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR). Vaše ime in kontaktne podatke posredujemo našemu pogodbenem izvajalcu za namen aktiviranja in izvajanja storitve. Tretje osebe nimajo vpogleda v vaše osebne podatke - niti zdravniki. Brez strahu lahko zastavite tudi najbolj občutljiva vprašanja in pri tem veste, da boste ostali anonimni. POMEMBNO: Predlagamo, da nam pomagate pri varovanju vaše zasebnosti tako, da zdravnikom ne pošljete nikakršnih osebnih podatkov.
  2. Ali ima Vzajemna vpogled v moja vprašanja? Ne, Vzajemna nima vpogleda v vaša vprašanja. Vprašanja in odgovori so zaupne narave med vami in zdravniki našega pogodbenega izvajalca.
  3. Ali moje osebne podatke posredujete drugim osebam? Za kakšen namen? Našemu pogodbenemu izvajalcu posredujemo le nekatere osebne podatke, ki so potrebni za aktivacijo in izvajanje storitve Dr. Posvet.