Do svojih zavarovanj dostopajte kjerkoli in kadarkoli. Obiščite portal Do svojih zavarovanj dostopajte na MOJ VARUH ZDRAVJA MOJ VARUH ZDRAVJA

Brezplačni obisk na domu z meritvami

za vas organizirata Varuh zdravja, Vzajemna in Center celostne oskrbe.

Cco Ime Firme 1

Vzajemna svojim zavarovancem in članom programa Varuh zdravja ter njihovim družinskim članom v sodelovanju s partnerjem Center celostne oskrbe (CCO) omogoča brezplačni obisk na domu z meritvami glavnih kazalnikov zdravja. Gre za ključne zdravstvene podatke, ki služijo preventivnemu ravnanju pred sladkorno boleznijo, slabšanjem kroničnih stanj in nevarnostjo srčnega infarkta.

Ugodnost je namenjena predvsem tistim, ki potrebujejo strokovno zdravstveno pomoč in oskrbo, intenzivno rehabilitacijo, fizioterapijo ali delovno terapijo v varnem udobju svojega doma.

Varuh zdravja sodeluje s Centrom celostne oskrbe, ker:

  • želimo svojim zavarovancem zagotavljati lažjo pot do zdravja in varne starosti,
  • je CCO naš partner z večletnimi izkušnjami na področju izvajanja zdravstveno-terapevtskih storitev na domu,
  • CCO z multidisciplinarno ekipo k obravnavi vsakega posameznika pristopa individualno in tako zaobjame več vidikov skrbi za vaše zdravje,
  • smo varuhi vašega zdravja v vseh življenjskih obdobjih.

Kako do brezplačnega obiska na domu z meritvami?

  • Ugodnost brezplačnega obiska na domu z meritvami, ki jo organizirata Varuh zdravja in Center celostne oskrbe, je namenjena zavarovancem in članom programa Varuh zdravja ter njihovim družinskim članom.
  • Zavarovanec ali član programa Varuh zdravja lahko zase ali za svojega družinskega člana ugodnost koristi enkrat.
  • Koriščenje ugodnosti je omogočeno na območju Mestne občine Ljubljana in Občine Trzin.
  • Za uveljavljanje ugodnosti preprosto pokličite na brezplačno telefonsko številko Varuha zdravja 080 20 60 do 15. 12. 2021.
  • S strani Centra celostne oskrbe boste v treh delovnih dneh prejeli klic diplomirane medicinske sestre, ki se bo z vami dogovorila za termin obiska, ki vam bo najbolj ustrezal.
  • Na vašem domu vas bo v dogovorjenem terminu obiskala diplomirana medicinska sestra in opravila osnovne meritve vitalnih funkcij.

Katere meritve bodo opravljene med brezplačnim obiskom na domu?

  • Diplomirana medicinska sestra bo opravila osnovne meritve vitalnih funkcij, ki vključujejo spodaj navedene meritve.


Meritev glukoze/sladkorja v krvi Meritev holesterola v krvi Meritev krvnega tlaka
  • Navedene meritve predstavljajo ključne zdravstvene podatke, ki služijo preventivnemu ravnanju pred sladkorno boleznijo, slabšanjem kroničnih stanj in nevarnostjo srčnega infarkta.
  • V sklopu brezplačnega obiska vam bo diplomirana medicinska sestra svetovala, kako ravnati v prihodnje, da boste lahko izboljšali kakovost svojega zdravja in življenja. 

Pokličite na 080 20 60 in se dogovorite za termin brezplačnega obiska na domu.

1. Kaj urejajo ti pogoji?

Ti pogoji urejajo pogoje in način uveljavljanja ugodnosti brezplačen prvi obisk na domu z meritvijo (v nadaljevanju: ugodnost) in opredeljujejo vaše in naše pravice ter obveznosti v zvezi z ugodnostjo.

Z aktivacijo ugodnosti sprejemate določila teh pogojev.

2. Organizator in izvajalec ugodnosti

Organizator ugodnosti je Vzajemna zdravstvena zavarovalnica, d.v.z., Vošnjakova ulica 2, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju Vzajemna), info@vzajemna.si, 080 20 60.

Izvajalec ugodnosti je Center Celostne Oskrbe d.o.o., so.p., Dunajska cesta 63, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju CCO), www.cco.si, info@cco.si, 040 861 017.

3. Časovni potek

Ugodnost je na voljo od 1. 8. 2021 do 15. 12. 2021.

4. Pogoji za uveljavljanje ugodnosti

Če želite uveljavljati ugodnost, morate izpolnjevati naslednje pogoje:

  • imate veljavno sklenjeno katerokoli zavarovanje oz. ste zavarovani pri Vzajemni ali ste družinski član zavarovane osebe ali
  • ste vključeni v brezplačni program Varuh zdravja ali ste družinski član osebe, vključene v program Varuh zdravja.
  • Živite na območju Mestne občine Ljubljana ali Občine Trzin in ste praviloma stari 65 let ali več.

Za aktivacijo ugodnosti morate poklicati na brezplačno telefonsko številko Vzajemne, 080 20 60, kjer bomo preverili, ali izpolnjujete zgoraj navedene pogoje.

Če boste želeli aktivirati ugodnost za svojega družinskega člana, morate imeti soglasje družinskega člana za posredovanje njegovih osebnih podatkov za namen koriščenja ugodnosti. Če soglasja nimate, morebitne pravne posledice nosite sami.

Vaše osebne podatke oz. podatke družinskega člana (ime in priimek; naslov, kjer naj se izvede storitev; starost; telefonsko številko; podatke kontaktne osebe; nujnost storitve (redno/nujno); ali naročate storitev zase ali za družinskega člana; želeni termin obiska) bomo posredovali strokovni ekipi Centra celostne oskrbe, ki vas bo kontaktirala z namenom dogovora o terminu izvedbe ugodnosti.

5. Storitev brezplačni prvi obisk na domu z meritvami

Storitev brezplačni prvi obisk na domu z meritvami, ki jo v celoti izvede Center celostne oskrbe pri vas doma, vključuje:

  • izvedbo meritev vitalnih funkcij: sladkorja in holesterola v krvi ter srčnega tlaka,
  • oceno potreb in zahtev uporabnika storitev,
  • pripravo individualnega načrta aktivnosti za krepitev zdravja uporabnika storitev.

6. Prenehanje pravice do ugodnosti

Pravica do ugodnosti preneha najpozneje po izteku časovnega poteka akcije, to je 15. 12. 2021.

Pravica do ugodnosti preneha tudi, ko ste ugodnost prvič uveljavili – zavarovanec Vzajemne, član programa Varuh zdravja ali družinski član lahko ugodnost koristi le enkrat.

Vzajemna lahko kadarkoli preneha nuditi ugodnost po teh pogojih, o čemer bo vse uporabnike obvestila prek spletne strani www.vzajemna.si, in sicer vsaj en (1) mesec pred prenehanjem.

7. Zasebnost in varstvo podatkov

Vaši osebni podatki se bodo obdelovali za namen koriščenja ugodnosti.

Ugodnost lahko koristijo osebe, ki izpolnjujejo pogoje iz 4. točke teh pogojev. Upravljavec podatkov o članih brezplačnega programa Varuh zdravja in zavarovancih Vzajemne je Vzajemna. Za namen ugotavljanja upravičenosti do koriščenja ugodnosti bo Vzajemna v klicu za aktivacijo ugodnosti preverila izpolnjevanje navedenih pogojev. Pravna podlaga za navedeno obdelavo je utemeljena na dogovoru, sklenjenem z vami (pogodbena podlaga), saj je nujno potrebna za njegovo izvedbo. Pravice, ki vam pripadajo v zvezi z varstvom osebnih podatkov (seznanitev, popravek, izbris, pozaba, omejitev obdelave, ugovor, prenosljivost), boste glede podatkov, katerih upravljavka je Vzajemna, lahko uresničevali pri Vzajemni. Politika zasebnosti Vzajemne, kjer lahko prejmete vse ostale informacije o obdelavi osebnih podatkov in uresničevanju vaših pravic v zvezi z varstvom osebnih podatkov, je dostopna na spletni strani www.vzajemna.si.

Osebni podatki, sporočeni v klicu za aktivacijo ugodnosti (ime in priimek; naslov, kjer naj se izvede storitev; starost; telefonska številka; podatki kontaktne osebe; nujnost storitve (redno/nujno); ali naročate storitev zase ali za koga drugega; želeni termin obiska), se bodo uporabljali izključno za namen izvajanja ugodnosti. Vzajemna bo te podatke pridobila v imenu in za račun Centra celostne oskrbe, ki je upravljavec teh podatkov. Center za celostno oskrbo bo na podlagi teh podatkov stopil v stik z vami za dogovor o terminu izvedbe ugodnosti. Upravljavec vaših osebnih podatkov, ki se bodo obdelovali med koriščenjem ugodnosti, vključno s podatki o vašem zdravstvenem stanju, je Center za celostno oskrbo. Vse informacije v zvezi z obdelavami vaših osebnih podatkov in pravicami v zvezi z varstvom osebnih podatkov, katerih upravljavec je Center za celostno oskrbo, so dostopne v Politiki zasebnosti Centra celostne oskrbe, objavljeni na spletni strani www.cco.si.

8. Reklamacije

Če imate kakršnakoli vprašanja ali pripombe v zvezi z ugodnostjo, vam Vzajemna zagotavlja

podporo in pomoč na brezplačni telefonski številki 080 20 60 (od ponedeljka do petka med 7. in 18. uro) in na elektronskem naslovu info@vzajemna.si. V primeru utemeljenih reklamacij v zvezi z akcijo se Vzajemna zavezuje, da jih bo obravnavala v razumnem času in vas o tem obvestila.

Za vprašanja v zvezi s koriščenjem ugodnosti se lahko obrnete na Center celostne oskrbe na elektronski naslov info@cco.si. Vzajemna ne odgovarja za izvajanje storitev Centra celostne oskrbe. 

9. Spremembe teh pogojev

Vzajemna lahko spremeni te pogoje oziroma ugodnost predčasno zaključi, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki, ki so na strani javnosti. Vzajemna bo vsako spremembo ali zaključek akcije objavila na spletni strani www.vzajemna.si.

10. Končne odločbe

Za odnose med Vzajemno in vami se uporabljajo določila zakona Republike Slovenije, ki ureja obligacijska razmerja. V primeru spora je za sojenje pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

Ti pogoji se uporabljajo od 1. 8. 2021.

Ljubljana, 31. 7. 2021

Vzajemna zdravstvena zavarovalnica, d. v. z.