Cenjene stranke, obveščamo vas, da bomo zaradi epidemije koronavirusa aktivnosti izvajali v omejenem obsegu.

  1. Če je le mogoče, se na nas obrnite preko sodobnih elektronskih poti, in sicer na spletni strani www.vzajemna.si in po elektronski pošti info@vzajemna.si. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.
  2. Na voljo smo vam tudi v kontaktnem centru, ki deluje po spremenjenem delovnem času (med delavniki od 7.00 do 18.00 ure) na številki 080 20 60. V primeru zasedenih linij vas bomo poklicali nazaj.
  3. Če želite pridobiti informacije o zavarovanjih, vas vljudno prosimo, da informacije pridobite na naši spletni strani ali se obrnete na dežurno poslovalnico, kjer boste lahko telefonsko navezali stik s sodelavcem. 

Sklepanje zavarovanj je v času izrednih razmer do preklica mogoče samo na daljavo. Za sklenitev zavarovanj kliknite TUKAJ.

Gotovinsko poslovanje (plačevanje UPN) se do nadaljnjega v poslovalnicah ne izvaja. Prosimo, da plačilo uredite preko spletnega bančništva.

SEZNAM DEŽURNIH POSLOVALNIC:

  • Ljubljana: Mala ulica 3 in 5, 1000 Ljubljana
  • Maribor: Ulica Vita Kraigherja 5, 2000 Maribor
  • Koper: Pristaniška 14, 6000 Koper
  • Celje: Ljubljanska cesta 18d, 3000 Celje
  • Kranj: Koroška cesta 1, 4000 Kranj
  • Novo mesto: Novi trg 7, 8000 Novo mesto
  • Ravne na Koroškem: Gačnikova pot 2, 2390 Ravne na Koroškem
  • Murska Sobota: Slovenska ulica 48, 9000 Murska Sobota
  • Nova Gorica: Delpinova ulica 7a, 5000 Nova Gorica

POJASNILA GLEDE ZAVAROVALNEGA KRITJA V ČASU KORONAVIRUSA

Pojasnila za naše stranke glede zavarovalnega kritja pri vseh zavarovanjih Vzajemne, ki se nanašajo na razmere, povezane s pandemijo koronavirusa.

1. ZAVAROVANJA ZA TUJINO (kratkoročno, letno, Tujina Live in Tujina Welcome):

S sklenjenim zavarovanjem Tujina, boste imeli krite stroške zdravstvenih storitev v primeru nezgode ali bolezni v tujini, vendar v celoti izključujemo kritje morebitnih stroškov, ki bi bili povezani zdravstveno obravnavo zaradi koronavirusa. Ta izključitev velja po celem svetu, brez izjeme. Asistenčni partner nam je zagotovil, da bo vsem našim zavarovancem ponudil ustrezno pomoč in asistenco v primeru, da bi potrebovali zdravstvene storitve v tujini, stroški le-teh pa ne bodo povrnjeni. Upoštevati je potrebno tudi dejstvo, da lahko, glede na trenutno situacijo, pride do težav pri zagotavljanju omenjenih asistenčnih storitev, saj so zdravstveni sistemi v nekaterih državah preobremenjeni.

2. ZAVAROVANJA ZDRAVSTVENA POLICA (tudi Kolektivna zdravstvena polica), SPECIALISTI SENIOR, POMOČ NA DOMU, DENTAL, DRUGO MNENJE, ZAVAROVANJE ZA PRIMER RAKA in ZAVAROVANJE ZA PRIMER BOLEZNI SRCA IN OŽILJA:

Pri naštetih zavarovanjih bi, v primeru bolezni ali stanja zaradi katerega bi prišlo v povezavi s koronavirusom, izključili naše obveznosti.

3. ZAVAROVANJE TEŽJE BOLEZNI (tudi Kolektivne težje bolezni):

Če imate sklenjeno zavarovanje za težje bolezni, ob morebitnem nastanku posamezne težje bolezni, ne bi izključili naših obveznosti v povezavi s koronavirusom.

4. NEZGODNO ZAVAROVANJE (individualno, družinsko in kolektivno), NEZGODNO ZAVAROVANJE OTROK in NEZGODNO ZAVAROVANJE STAREJŠIH:

Vsa nezgodna zavarovanja krijejo dogodke skladno s splošnimi pogoji in ne izključujejo morebitnih stanj povezanih s koronavirusom.

 

Več informacij o koronavirusu je zbranih na spletni strani www.nijz.si 

 

Vzajemna, d.v.z.

 

 


Nazaj na seznam